JUS MADU BERFORMULA 8 DALAM 1

REVOLUSI MINDA CEMERLANG
PEMIMPIN TELADAN, IBUBAPA PENYAYANG, PELAJAR CEMERLANG

Selasa, 2 Mac 2010

APA ITU - TransMax Mind Booster


Rangkaian Produk TRANSMAX MIND BOOSTER  adalah hasil penyelidikan Dr M Kadiri bin Tahir yang   telah berjaya dengan formula penemuannya bagi menghasilkan produk untuk Minda yang terbaik dan terkini. Formulanya yang telah dipertingkatkan telah berjaya mengurang dan meminimakan pantang larang - pantang larang yang biasanya terdapat pada semua ubat homeopathy seperti tidak boleh kena telapak tangan, tidak boleh minum serta makan itu dan ini, pengambilannya juga perlulah mengikut jadual untuk mendapatkan keberkesanan rawatan tersebut dan lain - lain.
Ianya telah diguna pakai dengan jayanya oleh beliau sendiri sejak lebih 16 tahun yang lalu untuk merawat pesakit -pesakit yang datang ke klinik beliau. Ia juga telah diedarkan kepada rakan - rakan doktor yang lain di seluruh malaysia.
TRANSMAX MIND BOOSTER   bukan sahaja berfungsi untuk mencerdaskan minda tetapi juga berfungsi membersihkan badan anda daripada toksik - toksik yang datang dari pemakanan seharian. Ia mengandungi Ganoderma dan Madu Lebah asli yang terkenal amat baik untuk memulihkan pelbagai masalah kesihatan dan mempertingkatkan kesihatan minda dan tubuh manusia keseluruhannya